نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5491
-
الف
+

چگونه یک آشپز، پردرآمدترین بازیگر هند شد؟ با«آکشی کومار» بیشتر آشنا شوید

« آکشی کومار» چگونه توانست از آشپزی به پردرآمدترین بازیگر هند تبدیل شود؟

به گزارش آی فیلم 2، «آکشی کومار» بازیگر سرشناس هندی چندی پیش با دریافت بالاترین دستمزد، پردرآمدترین بازیگر هند نام گرفت.

پس از اعلام پردرآمدترین چهره های مشهور جهان و قرار گرفتن نام آکشی کومار در کنار ستاره هایی چون «جکی چان» و «اسکارلت یوهانسن»، وی با درآمد 65 میلیون دالر در رتبه 33 این لست قرار گرفت.

هم اکنون آکشی از نظر درآمد و موفقیت بی رقیب است به طوری که طی این دهه دستمزد سالیانه او برای فلم ها باتوجه به حجم بالای حضور در فلم ها برای هر فلم بین 5 تا 10 میلیون است و او علاوه بر بازی در فلم ها در تبلیغات نیز حضوری فعال دارد و بیش از 20 برند را تبلیغ می کند.

اما جالب است بدانید اولین دستمزد آکشی برای بازی در اولین فلم خود به نام «سوگند» مبلغ 5 هزار روپیه هند بود و پس از درخشش در فلم «دیدار» محصول 1992 میلادی دستمزدش در سطح یک ستاره شد و پیشنهادهای زیادی دریافت کرد.

آکشی کومار زاده ۹ سپتمبر ۱۹۶۷ میلادی با نام اصلی «راجیو هاری اوم باتیا» در امریتسار پنجاب هند است.

 از دورانی نوجوانی، علاقه بسیاری داشت تا یک بازیگر و گرداننده باشد. دوران نوجوانی را درچانی چوک دهلی سپری کرد و سپس راهی بمبئی شد و در محله «کلیوادا» که یکی از مناطق تحت تسلط پنجاب بود، سکونت یافت و تحصیلات خود را آغار نمود.

پس از رسیدن به درجه استادی در تکواندو یک دوره هنرهای رزمی را در بانکوک تایلند گذراند. در تایلند ورزش رسمی موی تای(Muay Tha) را فرا گرفت و به عنوان آشپز و پیش‌خدمت شروع به کار کرد. سپس به بمبئی بازگشت و آموزش هنرهای رزمی را آغاز کرد.

یکی از شاگردانش که عکاس بود به او پیشنهاد مودل شدن در یک کمپنی کوچک داد. از وی برای دو ساعت جلوی دوربین در حالت های مختلف عکاسی شد. کومار که همزمان به حیث یک آشپز مصروف بود به دلیل معاش بهتر مودلینگ، مدل بودن را انتخاب کرد.

انتخاب شدن وی برای فلم «دیدار» بر حسب از دست دادن یک پرواز برای حضور در یک اعلان تجاری در «بنگلور» اتفاق افتاد، کومار ناامید شده از دست دادن پرواز، طبق عادت همیشگی به همراه نمونه کارهایش به سراغ چند استودیو رفت و خوشبختانه عصر همان روز او برای کرکتر مرکزی فلم دیدار انتخاب شد.

آکشی کومار به سرعت پله های موفقیت را طی کرد و به این ترتیب آکشی کومار بدون پشتیبان و معرف، از یک آشپز،پیشخدمت،مربی رزمی با تلاش عجیب خود تبدیل به پردرآمد ترین فوق ستاره در کل هند شد.

گفتنی است در سال 2009 میلادی جایزه «پادما شری» که چهارمین جایزه بزرگ دولتی است و توسط دولت هند به اشخاص غیرنظامی اعطا می‌شود به  آکشی کومار اهدا شد.

درپیوند با این خبر بخوانید:

«اکشی کومار» ؛ «جکی چان» را پشت سر گذاشت !

«اکشی کومار» با نقشی متفاوت به سینما می آید

پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۹ مشخص شد/رقابت سخت بین «آکشی کومار» و «جکی چان»

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر